Thuisbezorgd door koerier & retour met PostNL

Bij ons kun je jouw favoriete Abraham of Sarah pop online bestellen en heel gemakkelijk thuis laten bezorgen door onze eigen transportservice, uitgevoerd door een koerier. Hiermee heb je dus 100% levergarantie! Na gebruik lever je de pop weer in bij een van de 3000 PostNL Servicepunten. Je krijgt van ons een retourlabel dus voor het terugsturen hoef je niet meer apart te betalen.

Hoe werkt het?

Stap 1: Kies de pop uit die jij wilt

Wij verhuren veel verschillende modellen Abraham’s en Sarah’s. Je kiest jouw favoriete opblaasfiguur uit op onze website.

Stap 2: Bestel eenvoudig en snel online

Bij Opblaasfiguurshop huur je in slechts een paar minuten snel online een Abraham of Sarah. Plaats de pop in je winkelmandje. Voeg de bezorging toe. Geef de gewenste leverdag aan (1 dag voor de dag dat je de pop op zet) en de gewenste retourdag (dag na gebruik). Let op dat de pop over het algemeen nóg een dag eerder wordt bezorgd, zodat je zeker weet dat deze op tijd is.

Stap 3: Betaal veilig via iDeal

In je winkelmandje kan je gemakkelijk betalen met iDeal, je bestelling is dan direct definitief.

Als je namens een bedrijf bestelt kun je ook voor ‘betalen of factuur’ kiezen. Dit is alleen mogelijk voor bedrijven.

Kies je voor factuur? Dan sturen we je een factuur per mail, na verzending van de factuur beschouwen wij jouw reservering als definitief.

Stap 4: Onze koerier bezorgt de pop bij je thuis, op een ander adres

Jouw Abraham of Sarah pop wordt in heel Nederland door onze koerier bezorgd. In principe wordt de pop 2 dagen voor de gebruiksdatum bij je bezorgd. Mocht er dan per ongeluk vertraging zijn, of je bent op het eerste aflevermoment niet aanwezig, dan heb je de pop in ieder geval de volgende dag nog op tijd in huis. Ben je niet de hele dag thuis? Laat de pop dan bijvoorbeeld op je werk bezorgen.

Stap 5: Verras de jarige

Met de meegeleverde opzetbeschrijving heb je de pop binnen een paar minuten opgezet.

Stap 6: Maak de pop weer klaar voor verzending

Na gebruik stop je de pop weer in de productverpakking en plaats je de pop en blower weer in de verzendtas. Het meegeleverde retourlabel stop je in de verzendhoes (verwijder ook het oude label) Nu is de pop klaar om weer terug te sturen.

Stap 7: Lever de pop gratis weer in

Nadat je de pop weer in de verzendtas gedaan hebt kun je deze inleveren wij een PostNL Servicepunten. Er zijn meer dan 3000 van deze servicepunten in Nederland, dus er is er altijd wel eentje bij je in de buurt (over het algemeen binnen maximaal 1,5 kilometer).

De pop kan je de dag na gebruik inleveren tot 17.00 uur. Doordat je van ons een retourlabel hebt gekregen, kun je de pop zo inleveren en hoef je niets te betalen voor het terugsturen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *